maandag 13 augustus 2012

Geluksslingers en herinnering give away


Eigenlijk was ik van plan een lange slinger met enkel klavertjes vier te maken, maar mijn dochter vond hem te saai. En kwam met het idee om er lieveheersbeestjes bij te maken.



Het patroon van het klavertje vier vond ik bij Handwerkles.
Het patroon van het lieveheersbeestje kwam bij Haakmuts vandaan.
En ze had gelijk, dit is veel leuker.


Met de klaverties vier die ik over had, maakte ik alsnog een lief kort slingertje.

Voor wie het gemist heeft, mijn give away loopt nog tot 1 september.

Veel geluk vandaag,
Lia





6 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,

    Wat een superleuke slinger!!! Je dochter heeft helemaal gelijk. De lieveheersbeestjes maken de slinger helemaal af! En zowel de klaver als het lieveheersbeestje staan voor geluk. Dus dat moet helemaal goedkomen!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb ik je give-away gemist? Ik doe graag mee, zo leuk die cupcake slinger!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn super Leuk. Fijne week.lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. War zijn ze weer schattig! Errug leuk hoor groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is inderdaad veel leuker met die lieveheersbeestjes. Jouw dochter heet dit goed gezien...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen