dinsdag 4 september 2012

Letterbak en uitslag give away


Oeps, ik was vergeten dat het op 1 spetember tijd was om lootjes te trekken voor de winnaar van de give away. Alle namen uit de reacties zijn in een schaaltje gedaan en mijn dochter mocht het briefje kiezen.

Carolien gefeliciteerd! Kan je je adres doorgeven? Aan de zijkant van mijn blog staat mijn e-mailadres.



Sinds gisteren hangt dan eindelijk Justins letterbak in z'n kamer. Het was een project waarbij van alles mis ging. Vorige week begon ik opnieuw met frisse moed en wat uren schuren, verven, knippen en plakken is dit het resultaat.
De vakjes zijn beplakt met stukjes leer en kunstleer (uit een gekregen stalenboek).
De autootjes kreeg Justin van mijn broer, die er als kind veel mee gespeeld heeft.



Mijn meiden kregen al eerder een letterbak, deze zijn  hier terug te vinden.

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd voor de winnares. En wat een toffe letterbak zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Carolien en jij Lia bedankt voor het geven van z'n leuke give away en je letterbak is PRACHTIG groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd carolien! En zo wat heb je dat weer bijzonder in elkaar gezet! Leuk bedacht zo groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk, ik heb je al gemaild :-)
    En Justin's letterbak is ook enig geworden. Wat een werk!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Carolien. Die letterbak is gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is weer een hele mooie letterbak. Helemaal voor een jongenskamer...
    En proficiat Carolien!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow dat ziet er supergaaf uit! mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk idee!! Mijn zoontje is ook gek van z'n auto's, dus dit zou hij prachtig vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen