dinsdag 23 oktober 2012

Kerstvoorbereidingen


Het lijkt me leuk om dit jaar de kerstboom te versieren met kleurrijke zelfgemaakte decoraties.

Ik begon al een tijd terug met het haken van hangers van Attic 24.
De patronen daarvan zijn hier en hier te vinden.

 
Maakte bijpassende hangers van houten kralen en belletjes.
 
 
Haakte kerstballen, waar ik er vast nog veel meer van ga maken. Het patroon is van Greta van ATERGcrochet en is hier te koop. 


En haakte leuke sterren, waar ik er ook nog meer van hoop te maken. Dit is ook een patroon van Greta en is ook in haar shop bij Etsy te koop.


Voorlopig zal ik me niet vervelen.

Groetjes,
Lia

15 opmerkingen:

  1. Leuk hoor,knap ook,ik zou daar geen zin in hebben,ha,ha....teveel andere dingen die ik nog wil maken en die boom staat maar 3 weken bij mij;-),maar wel heeeel mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig!!,!Helemaal des Lias de ster de ballen echt,super leuk lekker doorgaan groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat lijkt me leuk zo'n bonte boom! Nou , je bent er in ieder geval op tijd bij, dat gaat wel lukken, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo, Lia, wat super leuk!!
    Ik heb de patronen van Greta ook gekocht al een tijdje geleden, nu alleen nog tijd vinden. Maar als ik dit zo zie, dan begint het wel heel erg te kriebelen!

    groetjes,Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er allemaal vrolijk en gezellig uit
    Een hele boom versieren is veel werk.
    Slim dat je op tijd begon.
    Veel plezier mwt maken en met de kerst lekker genieten van al het mooia.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je gehaakte kerstballen zijn geweldig! leuk hoor. succes nog. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww,wat schitterend allemaal.
    Dat word dit jaar een fleurige boom.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. JOH WAT EEN MOOI PLAATJE, JE HEBT GEEN KERSTBOOM MEER NODDIG LIJKT ZO AL TOP!!! :)

    GROETJES MINGLE-MANGLE

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauww dat wordt wel een prachgtige kerstboom hoor LIa!
    leuk, ga ook ff bij die patronen kijken!
    fijn weekend, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke kleuren! En wat heb je al veel gemaakt. Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jee wat een superleuke blog heb jij, ik ben je gelijk gaan volgen, misschien vind je het ook leuk om mij te volgen, mijn blog heet my lovely pink home.

    groetjes

    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaauuuw Lia PRACHTIG gemaakt, SUPER kleurtjes allemaal. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind alles wat je gemaakt hebt erg mooi en leuk die vrolijke kleurtjes. Laat de kerst maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen