maandag 22 oktober 2012

Petit Four Crochet Along


Op het blog van Grietjekarwietje is een Petit Four CrochetAlong aan de gang. Op vrijdag wordt er een nieuw patroon voor een petit four geplaatst.
Ik heb al heel wat lekkers van de CrochetAlong op blogs voorbij zien komen. Ik haak wat later aan. Maar dit zijn de mijne tot nu toe.

Het chocolade cupje met aadbeiencrème



De pistache met botercrème


Munt kwark met biscuit bodem en fijne kruimel kandij


Tot nu toe heb ik de patronen twee keer gehaakt. Waarbij ik bij één de kleuraanwijzingen zoveel mogelijk gevolgd heb.

Grietje, bedankt voor dit leuke initiatief!

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk he die petitfours haken, doe zelf ook mee. Ik vind dat je er erg leuke petit fours van gemaakt hebt, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn helemaal leuk.
    Vooral de laatste 2.
    Ik maak daarom nu ook alleen die ik leuk vind.
    De eerste zijn klaar.
    Ik ga e3erdaags aan de derde beginnen.
    Vind juist ook de andere kleuren erg leuk.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig gehaakt, ik vind jou kleuren combi ook erg mooi, fijne week.lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk geworden!

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hé, elke week een nieuw patroontje... Deze in de andere kleuren zien er ineens heel anders uit. Dat pistache in roze vind ik zeer mooi.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De taartjes waar je slank bij blijft. Zou wat voor mij zijn! Ze zijn erg leuk geworden. Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk initiatief!! Erg leuk zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig gemaakt zeg

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor,om EN een origineel en een eigen kleur/creatie te maken van het patroontje!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen