dinsdag 30 oktober 2012

Petit Four CrochetAlong en gewonnen give away


Het vierde patroontje van de CrochetAlong is banaan met chocolade cake en chocolade bolletjes. Ik haakte net als bij de vorige patroontjes twee versies.


Ik was de blije winnaar van de give away van Eveline van de Pimpschuur. Een leuk pakket om cupcakes te maken en versieren. De kinderen kregen alle drie ook een leuk cadeau. Zijn die cupcakedoosjes niet vreselijk schattig? En dat snelwegtape erg stoer?


Het resultaat van het bakken van de cupcakejes zal ik hier op het blog laten zien.


Voor iedereen nog een fijne dag,
Lia





Banaan met chocolade cake en chocolade bolletjes

9 opmerkingen:

  1. Jij bent duidelijk gek op roze... Leuk!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent ijverig geweest, ik loop nog steeds hopeloos achter. En wat een leuke prijs heb je gewonnen dat wordt smullen.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd wat een leuke giveaway helemaal opznlaats volgens mij groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn erg leuk ga er toch ook maar eens aan beginnen. Gefeliciteerd met je give away Leuk. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn om op te eten, ha ha, nee mooi gemaakt weer:-))

    groetjes mingle-mangle crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke prijs heb je gewonnen :) En wat een leuke koekjes heb je gemaakt :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi, ook je eigen versie^_^
    Nog gefeliciteerd met het winnen van de give away van Eveline.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne kleurtjes heb je gebruikt. Ik vind dat roze met die gele kraaltjes ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooh, je eigen kleurtjes zijn helemaal super...

    groetjes, tine

    BeantwoordenVerwijderen