zondag 4 november 2012

CrochetAlong nummer 5 en gehaakte hangers


Het vierde patroon van de CrochetAlong is voor een kersen petit four met slagroom. Ik haakte er nog een chocolade versie bij.


Mijn dochtertje wees me enthousiast bij de Wibra op een leuk gekleurd bolletje. Volgens haar kon ik daar hele leuke kerstboomhangers mee haken. Geweldig, dat ze al helemaal meedenkt. Toen bleek dat het bolletje ook nog eens haar naam heeft, gingen er twee bolletjes in mijn mandje.
Van de eerste haakte ik 6 hangers voor in de kerstboom. Waarschijnlijk ga ik van de andere pompoentjes maken.





9 opmerkingen:

  1. wat een vrolijke balletjes..
    ik ben dol op verlopend garen.. helaas zit de wibra hier niet in de buurt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een PRACHTIGS weer. Fijne avond en nieuwe week. Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er weer leuk uit, die boom van jullie wordt een en al vrolijkheid, mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je laat toch wel je kerstboom zien he. Die moet weer prachtig worden volgens mij. Groetjes Carina
    taartje te goddelijk lekker en je blijft er zo slank bij helemaal top voor mij :) mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig garen zeg! Helaas hebben wij geen Wibra meer.
    Aan de andere kant...nu kost het geen geld :-)
    Je petitjes zijn mooi geworden.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je er twee hebt gemaakt! Ze zien er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zo'n creatieve dochter dan! Opvolging verzekerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat met de chocolade is ook mooi. En wat mooie kersversiering... Knap gezien van je dochter...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie petit fours en wat een leuk bolletje wol seg!

    BeantwoordenVerwijderen