donderdag 1 november 2012

Halloween


Wat jaartjes geleden begon ik aan een Halloween winkel. Het werken aan de winkel heeft lang stil gestaan, maar dit jaar had ik weer zin om er verder aan te werken.
Kijken jullie mee?




Er is van alles te koop. Van de meest griezelige dingen tot een zoetsappig theeservies en theemutsen.








Vanmiddag ga ik alle Halloween spullen weer opruimen. En dan mogen over twee weekjes de Sinterklaas spullen weer tevoorschijn komen.

Iedereen nog een fijne dag!
Lia

14 opmerkingen:

  1. Wauwww wat is dit gaaf, super zeg.
    Hoe groot is de winkel.

    Echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De ondergrond waar het huis op staat is ongeveer 40 cm bij 70 cm.

      Verwijderen
  2. Lia, hartstikke leuk. Mooi gemaakt en de sfeer goed weergegeven. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw! je zou bijna wensen dat deze winkel zo groot was dat wij er echt in konden winkelen! wat geweldig en gedetaileerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. War is dat een scarry huis je kinderen zouden geen oog meer dicht doen, Echt prachtig gemaakt! En dat voor zo even. Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, Wat een ontzettend leuke blog heb je, ik ben je gelijk gaan volgen, misschien vind je het leuk om mij ook te volgen op, mylovelypinkhome.blogspot.com, groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zeg en wat een werk.heel erg leuk geworden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oOOOOOH Lia, wat geweldig!!! Superleuk!! Zou wel even heel klein willen zijn en lekker binnen lopen willen griezelen!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PRACHTIG fijne avond groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Lia ik kijk mijn ogen uit!! Heb je dat helemaal naar eigen idee gemaakt? Super GAAF! Ik was woensdag op het Halloweenfeest en daar was een soort 'kerstdorp' maar dan met allemaal van dit soort halloween-huisjes, ook daar heb ik mijn ogen uitgekeken. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het huisje staat behoorlijk vol. Spijtig toch dat het al weg moet? Heb je ook een Sinthuisje?

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geen Sint huisje, maar wel een klein kijkkastje.

    BeantwoordenVerwijderen