maandag 31 december 2012

Gehaakte gebakjes


De afgelopen dagen heb ik 's avonds op de bank zitten haken. Dit zijn de vier laatst geplaatste patronen van Grietje. Ik ben nu weer helemaal bij.

 
Met paddenstoeltjes en houten schijfjes maakte ik hangertjes.
 
 
Eerder vertelde ik over de houten figuurtjes van de Wibra waar ik kralen van maakte (gaatjes in boorde). Met het restant van de kralen reeg ik een slinger. Het is een slinger geworden waar ik zelf vrolijk van word.


Ik had ergens gelezen dat kerstverlichting makkelijk opgeruimd kan worden door het ergens omheen te draaien. Dat blijkt de oplossing te zijn voor het opruimen van mijn slingers.

Iedereen alvast een hele gezellige jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar!
Lia

13 opmerkingen:

  1. Wat zijnde gebakjes leuk geworden en die paddenstoeltjes op houtjes erg leuk,je slinger is ook prachitg. Wens jullie ook fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2013 lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel goed en vooral gezond 2013 !!!.......

    Bedankt voor je liefde en vriendschap van het afgelopen jaar......

    Ik ben zo blij met je !!......

    Liefs van mij....xxx..



    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



    A very good and healthy 2013 !!!......

    Thank you for your love and friendship over the past year........

    I'm so happy with you !!..........

    Love from me....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een hoop leuke dingen gemaakt! Ik wens jou en je gezin een heel gezellig uiteinde en een mooi 2013!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen maak je zeg! Kom er maar op! Je petit fours zien er ook leuk uit!!

    groetjes van Jirska

    http://mijnhobbyhervonden.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijne jaarwisseling,leuke dingetjes weer,mooie haaksels!!

    groetjes mingle-mangle dames

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Voor jullie ook de beste wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Lia, ik wens jou en je gezin veel geluk en liefde toe in 2013!
    Aan creativiteit zal het je niet ontbreken als ik zie wat je de afgelopen tijd weer voor moois gemaakt hebt !
    Prachtig allemaal,
    liefs Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Lia,
    Wat maak jij leuke creaties! Ik word meteen jouw volger hoor!
    Groetjejs, Corine
    Wien-art.blogspot.com / wien-artfabrics.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia,


    Je taartjes zijn goed gelukt zeg!!Ze zien er smakelijk uit!!


    Fijne dag.


    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw slinger is prachtig. En de paddenstoeltjes schattig. De petit fourtjes blijven leuk om te maken vind ik.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dit er onzettend leuk uit! Hoe lang ben je bezig met 1 zo'n petit fours?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie creaties !
    ik blijf je volgen :-)
    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen