maandag 24 december 2012

Kerst


Mijn broer maakte deze houten kerstboom voor ons. Ik koos ervoor om hem wit te verven en er haakjes in te draaien.

 
Deze slinger rijgen was een erg leuk werkje. Ondertussen begin ik aardig door mijn ooit enorme houten kralen voorraad heen te raken.
 
 
In de uitverkoop bij de Wibra vond ik leuke setjes met de woorden wish en love en houten figuurtjes. In de figuurtjes boorde ik gaatjes zodat het kralen werden en maakte er twee korte slingertjes mee.
 

Met mijn dochters maakte ik kerststukjes. Eentje voor de huiskamer, twee om weg te geven en twee voor op de kamers van de meiden.






Voor op school maakte we samen merengues in de vorm van een kerstboom.


En koekjes in de vorm van een kerstboom. En omdat een lollie nou eenmaal leuker is dan een gewoon koekje, prikten we er stokjes in.


Iedereen alvast hele fijne en gezellige kerstdagen!
 
 


7 opmerkingen:

  1. Hoi lia, het was echt weer enorm leuk de adventswap. Volgend jaar woon weer mee doen! Maar wat benje toch een creabea zo leuk hoe je van allerlei vondsten weer hele leuke dingen maakt, enig om bij je te kijken, ook de boom van je broer echt suoer leuk. Een hele fijne kertst een een heel leuk en gezond 2013 groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he jij hebt er werk van gemaakt, ik vind de versiering in je boom wel heeeel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gezellige boom,en mooi kerststukje,ziet er allemaal weer leuk uit,

    groetjes en fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Lia,
    Wat ben je toch ontzettend crea! Leuk hoor je houten boom!
    Ik wens jullie hele fijne, gezellige kerstdagen toe!
    XXX Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstboom en je slinger is geweldig, wat een gezellig gezicht de meiden zo bezig te zien en de bakjes zijn prachtig, wens jullie fijne dagen en een gezond en creatief 2013 bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog het afgelopen jaar. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kerstboom en alles ziet er zo gezellig kerstig uit op de fotoos,je kids genieten ervan zo te zien,je hebt mij gelijk ook op ideeen gebracht met de houten letters om er gaatjes in te boren,bedankt!!!
    aangezien de kerstdagen al voorbij zijn wens ik jou en je gezin een voorspoedig 2013,

    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij toeval op je blog terecht gekomen en meteen verkocht! Wat doe en maak jij leuke dingen! Hier kom ik nog, en zette alvast een link op mijn eigen blog!
    Fijn eindejaar

    BeantwoordenVerwijderen