woensdag 12 december 2012

Uitslag give away


Wat zijn er veel ontzettend leuke reacties op mijn give away binnen gekomen. Het was een feestje om alles te lezen.

En de winnaar is..... reactienummer 2.....

Roos

 
Wat mooi Lia, ik heb nog nooit van dat bedrukte vilt gezien.
En ja hoor ik waag een kansje................
Zet meteen een linkje op mijn blog, groetjes Roos
 

Roos gefeliciteerd. Stuur je me je adresgegevens? Ik zal de kersthangers zo snel mogelijk opsturen, zodat je er nog plezier van hebt dit jaar.

Er werd een aantal keer gevraagd waar het vilt te koop is. Ik kreeg vorig jaar de lapjes bij de adventswap. Waar ze te koop zijn, weet ik dus niet.

Voor iedereen die zelf kersthangers wil maken, zijn de patroontjes hieronder te downloaden. Veel plezier bij het maken!

 

Groetjes,
Lia

12 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,

    Had je give away gemist.
    Maar wat een super leuke kersthangers.
    Wist ook niet dat vilt met een werkje te krijgen was. Bedankt voor de patroontje ben er heel blij mee. Ga er zeker wat mee doen. Mischien niet meer dit jaar maar in ieder geval voor volgend jaar.

    gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Roos gefeliciteerd met deze mooie kersthangers en Lia bedankt voor deze mooie give away die je georganiseerd hebt!ook voor het delen van de patroontjes!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,
    Ik heb dan niet gewonnen, maar dit is het op twee na beste = zelf de ornamentjes kunnen maken!
    Dank je wel voor het ter beschikking stellen van de patroontjes!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de patroontjes, heel leuk, wij gaan aan het werk....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke patronen. Thanks.
    Roos van Harte.
    Het vilt is te koop bij de Creativ Company.
    Het is online te bestellen en de prijs is best oke.
    Je moet er alleen een behoorlijke hoeveelheid van afnemen.
    Ook kun je het in de winkel van hen kopen. Deze zit in Niewerkerk
    aan de Ijssel. Een erg leuk winkeltje.
    Als je googeld op Creativ company vind je de web winkel.
    Neem er maar wat tijd voor want er staan super leuke dingen in. Veel
    scandinavisch.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, het is Roos van harte gegund!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Roos. Ik heb de stofjes bij StichersInn gekocht. Leuk lia dat jet het patroon erbij hebt gedaan! Groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh jee wat LEUK dat ik de mooie kersthangertjes gewonnen heb!
    Ik zag het gisteravond laat al, maar had vroege dienst vandaag en dacht ik reageer morgen wel.
    Ik kom NU van mijn werk, en met mijn jas nog aan typ ik dit berichtje haha.
    Lia heel erg bedankt !!!

    Ik mail je mijn gegevens door, liefs Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Roos, leuk dat jij gewonnen hebt, en Lia bedankt voor het gevenvan z'n leuke give away. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lia,
    wat had je een prachtige giveaway! Heel apart dat vilt!
    hele fijne avond nog
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat Roos! Jouw kerstboom zal er mooi uitzien met deze hangers;

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer dat ik ze niet gewonnen heb zeg! Ze zijn zo leuk. Dus Roos van harte gefeliciteerd.
    En Lia, wat fijn dat je de patroontjes deelt. Ik ga proberen nog een beetje tijd te vinden (ergens goed verstopt in een hoekje).

    BeantwoordenVerwijderen