maandag 18 maart 2013

Dekseltjes haken en uitslag


In de afgelopen weken haakte ik dekseltjes voor glazen potjes die ik opgespaard had. Met een bolletje, een haaknaald en een dekseltje op de bank. Wat haken en passen tot het naar mijn zin was. Wat een leuk werkje om te doen. En alle dekseltjes zijn toch verschillend geworden.




En dan ietwat verlaat de uitslag van de give away.
Het werd reactienummer 25.
Jeanine gefeliciteerd!
Zodra ik je adres heb, komt het beertje zo snel mogelijk jouw kant op.





12 opmerkingen:

  1. Wow Lia!!! Daar ben ik nu echt heel blij mee. Telkens ik het fotootje op mijn blog zag staan dacht ik: als ik dit nu eens kon winnen... Ik vind het zo een mooi lief ding... Mijn dag, zelfs week kan niet meer stuk. Ik ben er heeeeeeeeeeel blij mee!!!! Ik stuur straks een mailtje met mijn adres.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik je nog te bedanken... En de potjes zijn ook heel mooi.

      Groetjes,
      Jeanine

      Verwijderen
  2. jeanine feliessssssssssssssssss en lia dank je wel voor de kans ☺

    wat een leuke dekseltjes heb je gemaakt zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zo die potjes:D, jeanine, gefeliciteerd met je beertje

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk die mutjes voor je potjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zijn gezellige potjes geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk blog heb je en mooie taarten zeg!! ik ben je 219ste volger ben benieuwd wat je nog allemaal gaat laten zien:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great :)
    Greetings from Poland :D
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk he, een hobby? Zo hou ik ontzettend van sieraden maken, en dan vooral kettingen en armbanden! Mijn materialen bestel ik bij www.kralenwinkel-online.nl. Echt ideaal, alles voor het uitzoeken! Heel veel succes ik ga je blogs volgen!

    BeantwoordenVerwijderen