maandag 4 maart 2013

Geluksbeertje Give Away


Omdat ik in blogland zoveel leuke Give Aways langs zie komen.
Omdat ik mijn volgers vreselijk verwaarloosd heb.
Omdat ik zin heb om ook iets leuks op mijn blog te doen.
Omdat ik hoop dat dit beertje iemand blij gaat maken.


Mijn Give Away.
Het is een door mij gemaakt langharig beertje. Een kleintje van 10 cm hoog. Het beertje heeft een gehaakt klavertje vier bij zich voor wat geluk. En zit op een kussentje van vilt.

Volgers kunnen meedoen tot vrijdag 15 maart. Je hoeft enkel hieronder te laten weten dat je mee wilt doen.

Veel geluk!

33 opmerkingen:

  1. oh Lia, dat meeen je toch niet dat je deze leukerd weg gaat geven??
    Daar zou ik volgens mij alleen met heel veel moeite afstand van kunnen doen.
    Je begrijpt dat ik heel graag een kans maak :-).

    Groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een schatje. Weet je dat zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dot zeg. Ik zou hier thuis de grootste ruzie krijgen als ik die weg zou geven (heb ik namelijk al eens gehad toen ik een popje weggaf). Waar koop je trouwens die langharige stof? Bij mij in de buurt kan ik dat nergens vinden. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een dotje, die kan ik niet weerstaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd!!!! Die wil ik wel winnen, dus ik waag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wat een geweldig lief beertje... en een super lief gebaar. Wij kunnen op dit moment wel wat geluk gebruiken, dus wil graag meedoen met deze super give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee want ik kan wel weer een beetje geluk gebruiken. Ik heb een linkje op mijn give-away pagina gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Lia, als ik hem zou winnen gaat hij in een geboortekastje als knuffel geplaatst worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb zijn broertje in de klas zitten, mss kunne ze elkaar gezelschap houden, wat een schatje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou ook graag mee den.
    Het is zo een schatje.
    Alvast bedankt voor het mee mogen doen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik waag een kansje, het is een heel grappig schatje !! :-)

    Liefs, Ellen


    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw lia wat een leukie,nou wij kunnen wel wat geluk gebruiken, wij doen mee :D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig beertje zeg! Die zou ik graag willen winnen voor mijn dochter van 6 maanden.

    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een schatje!
    Daar waag ik graag mijn kans voor :-)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leukerdje, die zou heel erg leuk staan tussen mijn verzameling beertjes.
    Daarom wil ik ook graag een kansje wagen.

    Groetjes, Betsy v.d.Dool

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ken je niet, Lia maar wat moet jij een mooi mens zijn...onbaatzuchtig iets weggeven waar je zoveel tijd en liefde ingestoken hebt. Zo'n beertje, dat creëer je en dat wordt bijna jouw kindje.

    Volgers, vrienden achter de pc zijn toch een stukje anoniem, maar degene die je hiermee blij maakt zal voor altijd een warm gevoel aan je overhouden.

    Als ikzelf niet de gelukkige mag zijn, dan hoop ik dat de winnaar jouw beertje in eer houdt, hij/ zij is dat aan je verplicht.

    Heel veel plezier nog met alles wat je doet.

    Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hai ik zag dat je gezellig met onze give away meedoet en ik denk laat ik ook eens een kijkje gaan nemen, val met de neus hier ook in de boter zeg ♥♥♥ dat je zoiets bijzonders zelf kunt maken is toch helemaal geweldig ik ga je blogs volgen enne ik doe hier ook gezellig mee

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Lia
    Ik kom hier via mijn twinssis Jenneke en ik ga je volgen.
    Ik zet zo per direct een link op mijn fb (blog zelf niet) volg er wel heel veel, vind ik super leuk
    Ik doe graag mee met je give away..wawt een drolleke zeg ♥ en wie kan er nu geen geluk in zijn leven gebruiken..ik wel alvast..
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Owwwwww mijn hart ging gelijk sneller kloppen toen ik deze prachtige beer zag op je blog. Ik ben een super beren fan en kan geen beer voorbij lopen zonder deze even aan te raken of vast te houden (en heel moeilijk los laten, want ik kan natuurlijk niet alles kopen), Maar ik hoop dat ik zo veel geluk heb dat ik deze super, leuke, lieve beer mag verwelkomen in mijn armen en mijn hart
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een dotje zeg. Ik kom hier via via beland en ben meteen volger gworden ik kom voortaan regelmatig een kijkje nemen wat je te medlen/delen hebt. Als je zin hebt kom dan ook eens op mijn blog kijken. groetjes Jolanda www.jojo-creahaken.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke blog ik volg gewoon Hester, die zoekt alle leuke blogs uit, mooi beertje wat je weg geeft, ik waag een kans, ik ben je gaan volgen en vind het leuk als je ook eens bij mij komt kijken!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat een schatje, dat je dat zomaar weg wilt geven. Ik wil hem graag een goed tehuis geven. :), dus ik waag een kansje. Volger was ik al dus ik weet wat voor mooie dingen je maakt.
    Fijne zondag verder, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een droppie echt aandoenlijk ja ik doe mee en volg je meteen groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow Lia,

    Zo een mooi aapje!!! Daar doe ik graag aan mee hoor. Ik plaats zo een linkje.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. zou ik graag aan meedoen voor mijn dochter haar verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wil het geluk eindelijk aan mijn zijde hebben, en met die beertje moet dit gewoon lukken !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi beertje. Het zou fantastisch zijn mocht ik het winnnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geluk zit in kleine dingen,dus ook in dit schattige beertje.
    En wie wil er niet een extra beetje geluk zomaar op zijn of haar deurmat. Beertje de deur staat voor je open ......

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geluk zit in kleine dingen,dus ook in dit schattige beertje.
    En wie wil er niet een extra beetje geluk zomaar op zijn of haar deurmat. Beertje de deur staat voor je open ......

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Kom nog even bij het dotje kijken...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zag dat Jeanine hem gewonnen heeft. Ik vind hem super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen