maandag 29 april 2013

30 april

Wij  zijn er klaar voor. De oranje shirts, kroontjes, schmink, haarspray en de vlag liggen klaar.

Maar het is zo leuk om thuis ook wat versiering te hebben. Elk jaar probeer ik iets te maken. Dit jaar werd het opnieuw een slinger. Maar wel een hele leuke.


Dat het midden en de rand oranje moesten worden, was meteen zeker. Maar over of ik van binnenuit of buitenuit de kleuren rood wit blauw wilde gebruiken, veranderde ik steeds over van mening. Vandaag twee soorten vlaggetjes, om en om gebruikt.



Het patroon haalde ik hier vandaan. Ik las niet goed, waardoor mijn vlaggetjes er wat anders uit kwamen te zien.

Vorige jaar haakte ik onderstaande bloemenslinger.

 
En ja , die muur is echt net zo oranje als op de foto. Wil iemand nog een voor en na foto zien? We wilden graag een nieuwe kleur in de kamer en kozen voor oranje. En als je dan toch voor oranje kiest, doe het dan meteen goed. Dat was ons idee erachter. We hebben er nog geen minuut spijt van gehad.
Klein detail, de muur was al wel oranje geverfd voordat de troonopvolging bekend gemaakt werd.

Als broche doet één zo'n bloemetje het ook niet verkeerd. Dus maakte ik wat broches voor mezelf en als cadeautje. De cadeautjes zijn nog niet gegeven, dus die laat ik later gezellig verpakt nog zien.


Voor iedereen die er morgen een feestje van gaat maken, heel veel plezier!
Lia

3 opmerkingen:

  1. wat gewaagd een oranje muur.. een rode of taupe heb ik al eens gezien.
    lijkt me erg mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn er helemaal klaar voor! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke bloemslinger geworden,het is ons helaas niet gelukt,te druk met de oranje dingen te haken,en mens heeft soms helaas maar een paar handen haha,

    fijne dag vandaag!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen