maandag 29 april 2013

Crochet Flower Power


Valerie had de afgelopen weken een Crochet Flower Power op haar blog. Ze postte 10 haakpatronen van mooie bloemen.
Ik plaatste tussendoor niet de foto's van mijn gehaakte bloemetjes, maar op de achtergrond haakte ik wel mee.

Het laatste patroontje is geplaatst en gisteren zette ik mijn bloemenslinger in elkaar. Ik koos ervoor om een ketting van lossen te haken met 4 draadjes. Er zaten kleine maar ook wat grotere en zwaardere bloemen tussen en ik wil graag dat de slinger netjes kan blijven hangen. In de kleuren van mijn ketting haakte ik nog wat extra blaadjes voor een wat vollere slinger.





Valerie, bedankt voor dit leuke initiatief. Het was erg leuk om mee te kunnen doen.

7 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er goed en gezellig uit!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk geworden.. ik moet er nog een slinger van maken, van de week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lia, jouw bloemenslinger is echt fantastisch.
    Ik vind hem zelfs mooier of de mijne, super gedaan!
    Bedankt dat je mee haakte.
    Ik wens je nog een fijn weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooooooooooooooooiiiiiiii lia en ook je gevukde boompjes weer prachtig! Het het hartje herken ik :) liefs carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heeeele mooie slinger.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen