vrijdag 24 mei 2013

Gehaakte slinger en versiert potje


Zo is het lange tijd stil op mijn blog en zo zijn er twee berichtjes in twee dagen. Hoe dat komt? De kinderen zijn uit logeren. Als ik verstandig zou zijn, zou ik nu allerlei klusjes in huis aan gaan pakken. Maar ik heb besloten dat ik ook twee dagen vakantie heb. En dat betekent alleen maar dingen doen die ik leuk vind.

Zo maakte ik mijn slinger af.


Het patroon van deze slinger vond ik hier.



En versierde een dekseltje van een leeg potje.


In het potje zit het volgende projectje wat ik af ga maken.

Fijn weekend allemaal,
Lia


4 opmerkingen:

  1. Een verstandiger beslissing is er niet hoor. Even tijd voor jezelf is goed om de accu op te laden en dat hebben we allemaal op zijn tijd nodig. Geniet lekker van je eigen tijd en doe alleeen maar leuke dinegn. groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk. Iedereen verdient eens wat tijd voor leuke dingen. Dat potje is mooi geworden. Ben benieuwt naar de inhoud...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk, wat een prachtige slinger heb je gehaakt en jullie kamer ziet er Erg mooi uit. Lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er allemaal erg mooi uit. Helaas zal ik die vaardigheid nooit onder de knie krijgen maar dat betekent niet dat ik nieyt geniet van andermans werk zoals dat prachtige werk hier.

    BeantwoordenVerwijderen