vrijdag 31 mei 2013

Gehaakte visjes en een boom


Afgelopen week ging ik verder met mijn visjesslingers. Visjes in alle kleuren. Het patroon vond ik hier.
Een visje is snel gemaakt, een leuk werkje voor tussendoor.


Ik kon niet kiezen tussen twee patronen. En daarom haakte ik ook deze visjes die een stukje groter zijn.


Het patroon van deze visjes kwam ik hier tegen.

 
 
Van mijn moeder kreeg ik twee houten boompjes. Ik heb er al een aantal, daarom besloot ik van de twee bomen één nieuwe te maken.

Op deze oude foto kunnen jullie zien om wat voor soort boompjes het gaat.


En dit maakte ik ervan.

 
Nu alleen nog versieren. Misschien met een aantal van mijn net gemaakte hangertjes.
 


Tot blogs!
Lia

9 opmerkingen:

  1. hoi lia, wat heb je weer leuke dingetjes gemaakt die hangertjes voor je nieuwe/oude boom
    zijn wel heeeel mooi wat een geinig idee

    de boom op zich ook twee inelkaar top

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je visjes slinger is heel leuk. Die wil ik zelf wel maken in blauwe tinten. Bedankt voor het leuke idee. fijn weekend. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De visjes weer heel leuk gemaakt leuk tegen je nieuw geverfde wand:) en die boompjes.vond ik altijd al erg leuk en hul je maakt er weer wat bijzonders van. Fijne zondag nog byby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Wat mooi die slingers !! Ik haak ook maar nog meer sieraden maken
    Hier kan je zien wat ik met mijn dochter allemaal maak
    Kom je eens kijken ...

    www.creadiva.be
    en volgers zijn nog altijd welkom er staan enkele give aways's op mijn blog

    Groetjes
    diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Lia, wat een leuke houten boompjes, waar zijn die verkrijgbaar?
    Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die slinger is echt fantastisch. Hoe kom je erop. Dank je wel voor de leuke ideen die je hier aanreikt. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia,

    Wat een leuke visjes slinger,ik kom vaker een kijkje nemen, ik ben je gaan volgen :-)

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen