vrijdag 30 augustus 2013

Afzwemtaart, gehaakte ijsjes en cadeautjes.

De afgelopen maanden drie maanden was het stil op mijn blog. Er was zoveel te doen dat ik niet aan bloggen toe kwam. Ondertussen zit ik wel weer vol met creatieve plannen dus ik vermoed dat het hier weer drukker gaat worden.



Mijn dochter mocht afzwemmen en ik maakte als verrassing een taart voor haar. Gelukkig haalde ze haar diploma. Wat was ze blij met haar diploma en verrast door haar taart.

 

Op vakantie haakte ik ijsjes in allerlei kleuren.
Het patroon kwam ik hier tegen bij De Haakbrigade.


Ze zijn erg leuk om tussendoor te haken.


Op Pinterest had ik een blikjestaart langs zien komen. Een vriend haalde zijn diploma, en deze taart leek me een leuk cadeau om te geven.

 
Met mijn dochters maakte ik sleutelhangers als cadeautjes voor de juffen. Het idee om houten puzzelstukjes te gebruiken is niet van mezelf. Maar waar ik het gezien heb, weet ik helaas niet meer.
 

 


5 opmerkingen:

  1. ohh de taart is geweldig hihi net of er een echt meisje zwemt ! De gehaakte ijsjes helemaal leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tasrt is weer Prachtig. Leuk die sleutelhangers voor de juffen. Nou ik ben benieuwd wat we allemaal weer gaan zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, jij bent creatief op heel veel gebieden. Ik ben volger geworden van je blog, kom je ook eens bij mij langs?
    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke taart! Bij ons duurt het ooj niet heel lang meer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende taart heb je gemaakt. Zonde om aan te snijden.

    BeantwoordenVerwijderen