zondag 29 september 2013

Kerstversieringen


Vorig jaar wilde ik graag een bontgekleurde kerstboom met zelfgemaakte versieringen. Ik kwam alleen te laat op dat idee om genoeg versieringen te maken.

Afgelopen week zette ik 9 gehaakte kerstballen in elkaar. Ruimde het kinderspeelgoed op en kwam daarbij een doos grote rijgkralen tegen. En die rijgkralen leken me geweldig om hangers van te maken. Ondertussen heb ik al 28 hangers van de kralen gemaakt, en kan nog even doorgaan.

Het ziet er volijk uit, toch? Ik word er in elk geval blij van.

11 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke bonte verzameling het is je gelukt,deze keer is jullie boom vast helemaal gekleurd prachtig!!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kerstballen en wat een goed idee van die grote houten kralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig die kleurrijke ballen. Moet nodig weer aan de slag.
    Ik heb nog wel een aantal piepschuimen ballen liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat wordt straks een vrolijke boom!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is een slim idee van de grote kralen en je kerst ballen vind ik helemaal geweldig al die kleuren
    dat zal een hele vrolijke kerstboom worden!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een geweldige ballen heb je gemaakt!

    Groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een productiviteit zeg maar wel slim want ik begin altijd aan dat soort projecten als de boom al staat, beetje te laat dus. En grappig om te zien dat ik juist na de kerst besloten had dat wij een hele basicboom gaan krijgen dit jaar. Weg met al die kleurtjes. Ik ben benieuwd hoe je boom straks wordt, laat je dat nog zien? Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo waaauuuw wat ben je leuk bezig. Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen