dinsdag 24 september 2013

Opbergers en gewonnen give away


Mijn dochters hebben al een hele tijd boekenplankjes hangen. Eigenlijk zijn het de bekende kruidenrekjes van Ikea. Die van Justin bleef maar liggen, tot ik het idee kreeg er een kapstokje van te maken. De stoere kapstokhaakjes zijn grote bouten.


Om het geheel wat leuker te maken voor onze tweejarige beplakte ik zijkanten met snelwegtape en Cars stickertjes. Om de stickers te beschermen verfde ik ze met doorzichtige meubellak.



Van mijn  moeder kreeg ik een lekkerbak, waar Justin meteen autootjes in zette. Ik had geen zin om de letterbak te verven. En zo ophangen vond ik wat saai. Dus kwamen de tape en stickers weer tevoorschijn.

 
 
 
Jokie de Beer had een verjaardags give away. Ik was één van de winnaars. Op haar blog kan je hier het beertje zien wat ik haar stuurde. Ik vergat zelf een foto ervan te maken.
 
 
 
In een mooie zelfgemaakte kaart ontving ik 10 euro, zodat ik zelf wat leuks kon kopen.
En dit werd het, leuke koekuitstekers!
 
 
Hier ga ik vast nog veel plezier van hebben.

 
 

4 opmerkingen:

  1. Proficiat met de prijs, en veel plezier met de koekenbak :-)

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog gefeliciteerd, en wat weer een leuke ideetjes
    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kan je vast weer hele leuke baksels mee maken:) leuk zon tweede keven voor die letterbak en natuurlijk slim je kruiden ophangrek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag laatst op pinterest nog een leuk idee met koekuitstekers en strijkkralen. Ook leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen