vrijdag 11 oktober 2013

Crochet Sweet Candy deel 3 en eikeltjes


Deze week plaatste Valerie een patroon voor een ufo snoepje en een toverbal.


Nog maar één weekje en dan is de crochet sweet candy helaas al weer voorbij.

De afgelopen weken kwam ik op meerdere plaatsten foto's van gevilten eikeltjes tegen. Ze spraken me meteen aan en laat ik nou nog bruine viltwol hebben.


Jammer genoeg heb ik geen groene en gele viltwol. Anders had het wat kleurijker geworden.


Iedereen alvast een gezellig weekend!
Lia

4 opmerkingen:

  1. Leuk Lia, ze zijn om zo in te bijten!
    Een gezellige herfstsfeertje bij je thuis, fijn weekend!
    Volgende week de laatste snoepjes, tot dinsdag!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee die zijn leuk, vooral die meerkleurige marshmellow is leuk gedaan zeg.Je kleuren vind ik ook erg mooi gekozen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he die snoepjes, ik had er helaas even geen tijd voor maar ik vind ze er heel gezellig uit zien. Je herfsttafereeltje met de eikeltjes vind ik ook heel sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nice posting mom :)
    your kids must be proud with you.

    regards
    jilbab

    BeantwoordenVerwijderen