maandag 7 oktober 2013

Week 2 van de Crochet Sweet Candy


Afgelopen week stonden er marshmallows en een fruitige toffee op het menu bij de crochet sweet candy.

Ik vouwde mijn lapjes voor de vierkante marshmellow op tot een rechthoekige. En voor het gedraaide spekjes haakte ik er nog een derde rolletje bij zodat ik drie in plaats van twee kleurtjes kreeg.



Van de laatste grote rijgkralen maakte ik nog wat hangers. Erg leuk om te doen, maar nu ben ik helaas door de kralen en bellen heen.


De bloemetjes waren houten figuurtjes van de Action. Ze hadden alleen maar een kleurtje en een haakje nodig.

Morgen komt er weer een nieuw patroon bij Valerie. Mijn haakspulletjes liggen nog klaar.
Tot volgende week!

5 opmerkingen:

  1. Een mooie verzameling aan snoepjes,
    ze zien er uit om in te bijten, heerlijk!
    Lieve groetjes, Valerie ♥ en tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien ze er gezellig uit ,de getwiste mashmallow vind ik heel mooi zo met drie kleurtjes. Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je magere snoepjes:) en je blommekes erug leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die snoeppot raakt al aardig vol! Ziet er gezellig en lekker uit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig. Lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen