maandag 25 november 2013

Kerstvoorbereidingen


Onze kerstboom is geen kleintje. Daarom ga ik nog even door met het maken van allerlei kerstboomhangers. Ik festoneerde vilten rondjes op elkaar en ging gewoon maar aan de slag met haakgaren. En zo ontstonden deze hangers.

 
Met knoopjes maakte ik deze kransjes. Wat een leuk klein werkje. Helaas had ik niet genoeg knopen voor nog meer kransjes.
 
 
Ik kreeg weer wat bellen en maakte nog meer bellenhangers.
 

Ik kreeg niet alleen grote bellen, maar ook kleine belletjes. Heel veel kleine belletjes.
 
 
Daar kon ik wel wat mee.


Iedereen een fijne week en tot volgende week!
Lia

10 opmerkingen:

  1. ooo wat leuk en vooral die onderste ! zo gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Zeker de kransjes met knoopjes. Erg leuk idee.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jooheeee vind ze stuk voor stuk weer prachtig en die belletjes wat een geklingel moet het bij jou zijn. Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kersthangers! mooie kleurtjes.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lia, word ik hier VROLIJK van, leuk al die hangertjes! Je kan ook niet stilzitten, heerlijk om weer ff bij te lezen bij je.
    Knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vrolijk allemaal lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingen zeg. Ik ben heel benieuwd naar je boom die wordt vast heel kleurrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kersthangers! Krijg ineens een idee en heb zojuist een leuk enkelbandje gefabriceerd van belletjes die ik nog had liggen. Leuk voor de zomer.. (die nog heeeeeel ver weg is op dit moment) Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen