zaterdag 2 november 2013

Nog meer kerstballen en eikeltjes


Ondertussen heb ik voor de laatste piepschuimballen die ik vorig jaar kocht een jasje gehaakt. Ze zien er zo heerlijk vrolijk uit.

Tja het wordt eentonig. Maar ook deze week maakte ik eikeltjes.


Mijn dochters kwamen met eikeldopjes aan die mooier waren dan die ik eerder gebruikte. Deze zaten per twee aan elkaar en zijn dus makkelijk op te hangen.
Te leuk om niets mee te doen, dus ik haakte nog even verder.

 
 
De eikeldopjes zijn op, de piepschuimballen zijn op, dus tijd voor iets anders. Ik heb mijn doos met vilt tevoorschijn gehaald. Hoe weet ik nog niet, maar ik wil kijken of ik daar leuke kleurrijke kerstboomhangers mee kan maken.
 
 
 
Ook verfde ik wat houten fotolijstjes wit. Het lijkt me leuk om daar kerstborduurtjes in te doen. Maar tot nu toe vond ik nog geen patroontjes die ik echt leuk vond. Ik zoek nog even verder.
 
Iedereen een fijne week!
Lia



9 opmerkingen:

  1. Enig, wat een vrolijke kerstballen. En je eikeltjes schattig aan de boom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je kerstballen leuk zeg!!! Echt heel mooi. Waar heb je het patroontje van of heb je ze zelf ontworpen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk die kerstballen, ben benieuwd naar je schilderijtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!!Misschien moet je eens op Pinterest zoeken voor kerstborduur patroontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. benieuwd hoe straks de boom eruit gaat zien met zoveel moois:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauuw heb hekemaal weg van je slinger met eiketjes wn paddestoelen :) lieve groetjes Esther su66 met borduren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toevallig kom ik op je blog uit (via Google, ik was op zoek naar een ander blog). Wat een leuke dingen maak je, ik ben gelijk maar even volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow superleuk je kerstballen. heb je daar een patroontje van of kan je dat patroontje ergens op internet vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Judith, het is een patroontje dat te koop is bij ATERG Crochet.

      Verwijderen