zaterdag 21 december 2013

Kerstversieringen


Wat was ik nieuwsgierig of ik de kerstboom gevuld met haakwerkjes wel leuk zou vinden. En ja, ik vind hem geweldig geworden. Word er helemaal vrolijk van.




De kleine balletjes vond ik hier. De andere hier. Leuke haakwerkjes voor tussendoor.

 
Sinterklaas is nog steeds niet uit onze woonkamer verdwenen. Ik haakte Sint, Piet en het paard van Sinterklaas voor aan onze adventskalender.


Ons kerstdorp kreeg dit jaar weer een plekje in de woonkamer. De afgelopen jaren was het te druk om hem op te zetten.

 
Het is het dorp van de Kerstman. Santa's Wonderland van Lemax.






Iedereen fijne en gezellige dagen,
Lia

13 opmerkingen:

  1. een woord WAUW wat is hij mooi geworden, en inderdaad daar wordt je vrolijk van , super!!

    fijne dagen mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowww 1 en al gezelligheid,..... enne je boom versieringen geweldig
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een en al vrolijkheid. Ik vind je kerstversiering heel gezellig. En mijn kinderen en man gaan helemaal voor je Kerstdorp van Lemax. Fijne zondag. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een práchtige boom met al die schitterende zelfgemaakte spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww wat mooi allemaal...hele fijne dagen lieverd...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige boom!!!!
    en zo gezellig bij je thuis met al die kerstsfeer overal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. thank you for sharing your beautiful work with the whole world. i do not know your language to write more for you. but, you are a fantastic crocheter and your work is splendid!
    jd in st louis (Missouri, USA)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende boom! Echt leuk met die gehaakte ornamenten er in.

    Tip: op www.demamablogs.com kun je links naar blogposts plaatsen die met Kerstmis te maken hebben. Deze zou er prachtig bij passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke boom had je!! Leuk!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige boom had je staan zeg! Zelf had in dit jaar leuke slingers gemaakt van allemaal sieraden die ik niet meer droeg. Dat geeft een heerlijk persoonlijk tintje aan de boom.

    BeantwoordenVerwijderen