maandag 27 januari 2014

CAL 2014 en meer haakwerk


Ook ik ben gevallen voor de Crochet Along 2014. Wij hebben in de woonkamer een blauwe bank en witte en oranje muren. Aan die kleuren voegde ik nog de kleur rood toe. Als er dit jaar wat te supporteren valt, zitten wij in elk geval goed onder deze deken.



Verder haakte ik mutsen voor de meiden en voor het eerst voor mezelf met een bijpassende col.



Vorig jaar had ik een bol Ribbon XL gekocht om een keer uit te proberen. Daar haakte ik ook een col mee.



Ach ja, eigenlijk kan deze foto niet meer in januari. Maar ik vind ze te leuk om helemaal niet meer te laten zien.
Het kerstboompatroontje komt hier vandaan.
De kerstman vind je hier.

Ik ga mijn best doen, wat vaker te bloggen. Heb er in elk geval weer helemaal zin in!

Groetjes,
Lia
 

7 opmerkingen:

  1. Leuk die dopjes voor je dochters. Word je vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijke deken gaat dat worden!
    en je mutsen zijn ook al zo kleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zozo, jij bent druk in de weer geweest, je deken wordt mooi en de rest ziet er ook allemaal erg leuk uit.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk, die kersthaakwerkjes! Dat baardje van die kerstman vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doen! Het is zo leuk om naar je blog te komen kijken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Momenteel ben ik op zoek naar ideeën om mijn oude kralen te verwerken. Ze verwerken in haakwerk is natuurlijk goed mogelijk! Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen