woensdag 8 oktober 2014

Breiboeken ruilen

Ik heb zin in iets leuk. Wie vindt het leuk om een ruiltje te doen? Ik heb een pakketje met 4 breiboeken. Het waren cadeautjes. Ik bladerde ze enkel door en deed er verder niets mee. Waarom niet? Ik kan niet breien :-) .


Kerstballen breien van Carice van Zijlen.


De Oranjes. Een uitgeBREIde geschiedenis van Fiona Goble

 
Breipatronen voor kinderen en Kinderen leren breien.
 
Wie vindt het leuk deze set boeken te ruilen tegen iets anders? Bijvoorbeeld een haakboek. Haken doe ik dan weer wel. Of misschien heb je zelf een heel ander leuk idee. Verras me maar.
 
Groetjes,
Lia

5 opmerkingen:

  1. شركة المثالية للتنظيف

    شركة المثالية للتنظيف بالمنطقة الشرقية - خبراء النظافة الشاملة

    اسعار المثالية للتنظيف

    BeantwoordenVerwijderen
  2. نقدم لكم شركة تنظيف منازل بالاحساء الشركة المثالية لتقديم خدمات تنظيف المنازل والشقق والفلل والمجالس والبيوت بالاحساء والتي تقدمها بالاعتماد علي كافة الاساليب والادوات الحديثة وخبرة عشرات السنوات بمجالات التنظيف ومكافحة الحشرات فتعد شركة المثالية للتنظيف بالاحساء افضل شركة تنظيف بالاحساء والمنطقة الشرقية تستطيعون من خلالها الحصول علي منزل نظيف امن خالي من الحشرات بجودة ومواصفات قياسية

    BeantwoordenVerwijderen