dinsdag 7 oktober 2014

Kastanjes en memobord


Waarom weet ik niet. Maar ik kwam de laatste maanden maar heel af en toe op de blogs die op mijn leeslijst staan. Met als gevolg dat ik mijn eigen blog ook niet meer bijhield.
Maar hier ben ik weer en ben blij te zien dat mijn volgers niet afgehaakt zijn.

Vorige week kwam ik hier geweldige gehaakte kastanjes tegen. Ik dook in mijn doos met haakgaren en bleek geschikte kleuren te hebben.

 
Ze passen mooi bij de eikeltjes die ik vorig jaar haakte.
 
 
 
Een tijd geleden won ik een give away bij Dreamstuff.  Drie leuke stoffen magneetjes. En het toeval was dat mijn magneetbord net af was. 


Het magneetbord zelf kwam van Ikea. Mijn broer maakte er een rand omheen van een oude houten lijst die ik nog had liggen. Ikzelf hoefde het hout enkel nog te schilderen.  
 
Ik probeer weer regelmatiger te bloggen. Komen jullie dan ook weer af en toe gezellig langs?
 
Een fijne dag,
Lia
 

2 opmerkingen: